Sklepu www.triomotosklep.pl
Automatyczne Skrzynie Biegów Triomoto Michał Czubaj
ul. Gnieźnieńska 57
62-006 Janikowo
NIP: 7772734007
e-mail: biuro@triomoto.pl
telefon: +48 797 877 079
§1. Ogólne zasady zwrotów
-
Niniejsza polityka określa warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
Z prawa odstąpienia od umowy mogą skorzystać:
-
Konsumenci,
-
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta (tzw. przedsiębiorcy uprzywilejowani).
-
-
Termin na odstąpienie od umowy i zwrot produktu wynosi 14 dni od daty dostawy.
-
Odstąpienie od umowy nie wymaga podania przyczyny, jednak zwracany produkt musi spełniać warunki określone w §2.
§2. Warunki przyjęcia zwrotu
-
Zwracany towar musi być:
-
kompletny,
-
nieużywany,
-
wolny od śladów montażu, eksploatacji lub ingerencji,
-
czysty oraz właściwie zabezpieczony na czas transportu.
-
-
Towary, które były montowane, testowane w sposób wykraczający poza zwykłą weryfikację lub noszą ślady ingerencji, nie podlegają zwrotowi, ponieważ nie mogą zostać ponownie wprowadzone do sprzedaży jako nowe.
-
Opakowanie zwrotne może być:
-
oryginalne, lub
-
zastępcze — pod warunkiem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia produktu podczas przesyłki.
-
-
Zwrot zostanie odrzucony, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu z powodu niewłaściwego zapakowania przez klienta.
§3. Procedura odstąpienia od umowy
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: biuro@triomoto.pl
Pobierz oświadczenie o odstąpieniu od umowy -
Po zgłoszeniu klient otrzyma instrukcję zwrotu oraz potwierdzenie przyjęcia oświadczenia.
-
Towar należy odesłać wyłącznie na adres zwrotów:
Triomoto – Zwroty
Automatyczne Skrzynie Biegów Triomoto Michał Czubaj
ul. Gnieźnieńska 57
62-006 Janikowo
NIP: 7772734007
e-mail: biuro@triomoto.pl
telefon: +48 797 877 079
-
Nie należy odsyłać towaru na adres widniejący na opakowaniu, chyba że wskazano inaczej w instrukcji zwrotu.
-
Zwrot środków nastąpi po pozytywnej weryfikacji produktu, nie później niż w ciągu 14 dni od zatwierdzenia zwrotu.
-
Koszty przesyłki zwrotnej zależą od przyczyny zwrotu i określone są w sekcji „Powody akceptowane / nieakceptowane do bezpłatnego zwrotu”.
Jak dokonać zwrotu lub zgłosić wymianę?
-
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem: biuro@triomoto.pl i opisz problem.
-
Dołącz zdjęcia lub nagrania wideo pozwalające zweryfikować zgłoszenie.
-
Po analizie otrzymasz informację o dalszych krokach zgodnych z niniejszą polityką zwrotów.
-
W przypadku akceptacji zwrotu otrzymasz instrukcję wysyłki.
-
Po otrzymaniu i weryfikacji towaru wykonamy zwrot środków lub dokonamy wymiany.
Powody akceptowane do bezpłatnego zwrotu
|
Powód zwrotu |
Uwagi |
|
Produkt nie działa po otrzymaniu (DOA) |
Możesz odmówić przyjęcia przesyłki. |
|
Otrzymano niewłaściwy produkt |
Wymagane zdjęcia produktu, SKU oraz etykiety wysyłkowej. |
|
Produkt niezgodny z opisem |
Wymagane zdjęcia potwierdzające niezgodność. |
|
Wady jakościowe / braki w zestawie |
Wymagane zdjęcia lub nagranie dokumentujące problem. |
Powody nieakceptowane do bezpłatnego zwrotu
|
Powód zwrotu |
Uwagi |
|
Opóźniona dostawa |
Opóźnienia niezależne od sprzedawcy nie kwalifikują się do darmowego zwrotu. |
|
Zmiana decyzji / brak potrzeby |
Koszty odesłania pokrywa klient. |
|
Produkt nie spełnia oczekiwań / znaleziono tańszą ofertę |
Koszty odesłania ponosi klient. |
|
Brak instrukcji w paczce |
Istnieje możliwość wysłania wersji cyfrowej. |
|
Błędny zakup / uszkodzenia z winy użytkownika |
Produkt nie podlega zwrotowi ani wymianie. |
Czas przetwarzania zwrotu środków
|
Metoda płatności |
Czas zwrotu |
Uwagi |
|
Przelew bankowy |
3–15 dni roboczych |
Czas zależy od banku. |